Hemma och otroligt trött..

Nu är jag hemma, eller hemma har jag varit ett tag men har sovit hela dagen sen klockan 8a imorse men är fortfarande otroligt trött.. Inget kunde gjort dessa dagar bättre då jag satt med fina vännen Olivia i 3 dagar och Emil Och Slöv kom från skåne som jag träffat 2 ggr innan, sen kom en kompis från Danmark som jag träffa för första gången och han var sjukt snäll.
 
Jag saknar redan DH en hel del men också skönt att vara hemma igen. Clara och Jannike har delat på Grey dessa dagar och jag har hört att det gått jättebra, himla skönt att man vet att man har några som vill ta hand om honom när man ska iväg <3.
 
Nu ska jag gå och lägga mig igen, så jag är någorlunda pigg imorgon till skolan.. Sov gott alla :D
 
 
 Invigningen var ju hur tuff som helst! Bästa eventet någonsinn!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad spelar ni?

2013-12-03 @ 16:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0