JFK

Det var en OTROLIGT lång dag igår, vi åkte till JFK halv 11 och kom inte hem förräns halv 7.. Så trött var man.
 
LB - Grey var väldigt fin på framhoppningen, lyssnade otroligt bra och väldigt reglerbar. Fick fina hopp och hade en väldigt bra känsla till själva banan. 
Väl inne på banan var han så J*VLA stark, vi blev uteslutna  ett fel var pågrund utav mig då jag skulle chansa att hoppa snett på ett hinder men det ville inte Grey, så det felet tar jag på mig , men sen så höll Grey på att hoppa en oxer som vi inte skulle hoppa, så jag stannade honom och på så sätt fick jag 4 fel till och då blev vi uteslutna.
 
LA debut - Grey var så mycket finare denna klassen och jag red på ett helt annan sätt, väldigt lugnt och fint , inget förhastat liksom. Höjden var inga problem och allt kändes väldigt lätt. 
Inne på banan red jag likadant och vi kom väldigt bra på alla hinder, förutom mot en linje med 3 hinder, där vi kom in fel och jag red lite dåligt så där fick vi ett stopp. Sen kom jag till en oxer där jag hade lite dålig fart och avståndet blev helt tokigt så där fick vi ett stopp till så därmed blev jag utesluten även här.
 
Jag kan ju säga så att det kanske inte var den bästa tävlingen resultatmässigt, men jag lärde mig otroligt mycket och att debutera LA det var nog något av det roligaste jag gjort, som även min syster tyckte! 
Så jag är endå väldigt nöjd över LAn, och fler ska det bli! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0