Påväg mot praktik

Sitter i bilen påväg till praktiken, denna veckan har gått otroligt fort och nu är det bara en vecka kvar, jag som trivs så bra. Menmen..

Igår tränade jag för Anne och det var hoppning. Mycket gymnastik hoppning och jag gillar inte att hoppa studs med Grey då han gör det för fort. Men det är väll en grej jag behöver träna på mer hemma. Det är ju bra att han är kvick, men jag vill ha ett lugnare tempo även om han är snabb.  Sen hoppade vi en annan linje med 3 studs och sen ett språng till en oxer, den linjen var han hur fin som helst! Hoppade lugnt hela vägen och hoppade med så fin teknik!  Hoppade även super ut när vi kom fel in! 
Bästa ponnyn ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0