01 – En nytagen bild på dig och 10 fakta om dig själv

 
* Jag älskar hundrasen Siberian Husky(ska ha en när jag blir stor)
* Jag tycker jag har bra klädstil
* Jag älskar när man har vänner man kan dampa loss med utan att dom tycker man är helt konstig
* Jag spelar World Of Warcraft och gjort i några år
* Jag har väldigt lätt för englska tack vare WOW
* Jag älskar rött hår, tycker de är supersnyggt, synd att så få har de dock
* Jag är väldigt utséendes fixerad då jag gärna kollar mig i en spegel om jag går förbi en
* Jag älskar Skimlar även om dom blir skitigare, men så mycket finare på tävlingen när dom är rena
* Jag gillar att sticka ut lite på tävlingar med tävlingsset som är ovanliga
* Jag älskar min familj, min underbara häst och alla mina djur och kompisarna som alltid finns där 


gick inte att få bilden större :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0