Amnesia

Jag red ut på Grey barbacka, hur mysigt som helst men han har ju blivit så otroligt jobbig nu när de börjar bli kallare ute, han kan ju inte skritta något typ. Så man blir ganska irriterad utav taktandet hela tiden. Red iallafall runt fyrkanten som tog ca 20 minuter. 
 
Nu är jag hemma och har skrivit om Buddhismen då den ska vara inlämnad denna vecka. Har enbart en analys kvar men den tar jag imorgon eller senare ikväll. 
Lisa håller förtillfället på att ladda ner spelet Amnesia, de påminner om Slender fast många säger att det är mycket läskigare.Så tanken är ju att jag ska testa på det ikväll om datorn vill ladda ner de vill säga. 
 
Bild på jackan får ni imorgon då jag inte har haft tid eller så har jag glömt bort det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0