Äntligen hemma

Kom precis hem efter stallet då vi åkte till charlies och apoteket innan stallet. Jag red barbacka idag för jag orkade verkligen inte rida med sadel. Lisa lärde mig lite metoder som Sten Åhstedt lärde henne i Skene i skåne.
Till en början var de kämpigt men blev hela tiden bättre. Han blev stadigare och stadigare i formen och de kändes jättebra mot slutet så nu känns de helt okej tills imorgon men imorgon kan han va helt annorlunda.. vem vet :)
 
Imorgon tvättar vi och knoppar Grey eftersom jag inte startar förräns 3. Denna helgen bli antagligen som den andra fast plugg denna helgen då jag har 2 prov att plugga till men inga kompisar utan bara att vara hemma och ta de lugnt.
 
Hoppas de går bra för laget imorgon så vi kommer på en 3e plats vilket vi redan ligger, men gör vi de så går vi till finalen
 
Nu ska jag sätta mig med familjen och kolla på Idol, ha en bra fortsatt kväll så hörs vi imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0