Greytime

Jag bloggade inte igår för att jag var i stallet direkt efter skolan, sen kom Stina hit och hjälpte mig plugga lite matte och sen var helt enkelt för trött.
Idag så slutade jag 13:05 för våran sista lektion var inställd så när mamma kom hem så åkte vi upp till stallet. Idag red jag intervall 2 omgångar med 2 minuters galopp/1 minut skritt. Han skötte sig riktigt bra tills jag skulle trycka ut bakdelen på han för han springer på dubbla spår och tillslut blev han riktigt tjurig och sparkade litegrann mot skänkeln hela tiden. Busponny!
 
Nu är de bara 2 dagar kvar i skolan sen är de äntligen helg och då är det klubbmästerskap på Vissmålen som jag ska va med på. 2 veckor därpå är de praktik och då ska jag praktisera på Willys A6. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0