Härlig dag

Idag så åkte vi med Ekobussen i skolan vilket var så himla roligt!  Vi började med att åka mot Taberg och där gick vi ut i en liten å i våtdräkt och skulle fånga insekter, var roligare än det låter!
Sen åkte vi vidare mot Vaggeryd hållet och där gick vi in och gick på mossen, och sen körde vi mossrace vilket nog är något av de roligaste jag gjort! Man sjunker ner i mossen och man fick hjälpa andra och ta i för kung och fosterland för att komma loss själv, superkul! 

Sen åkte jag vidare mot Charlies med mamma och Olivia och där hittade jag inte mer än en onödig jacka jag egentligen inte behövde men jag tyckte de var så snygg så den fick hänga med hem endå..

Sen vidare mot stallet där Grey fick vila idag och jag pyssla lite med han och satte på han sitt fina nya täcke.

Tror jag börjar bli sjuk nu också vilket suger riktigt hårt. Så därför ska jag sova nu, bilder på jackan får ni imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0