Hoppträning

 Idag var de hoppträning för Anne och i början var Grey lite märklig med skänkel då han blev väldigt tjurig så fort man la till skänkeln. Men allt blev bättre och bättre ju längre vi red.
 
Vi hoppade mycket banor och vi fick jättebra flyt flera gånger väldigt nöjd och sista banan så fick vi väldigt stora fina språng och inte en tendens till att stanna även om allt blev väldigt stort! Bästa ponny!
 
Imorgon har jag studiedag och då ska jag bland annat göra lite läxor och försöka komma igen lite i matten och musiken då jag har 2 prov nästa vecka. Sen ska jag till farmor och laga en knapp på min kavaj som måste va hel till tävlingen.
Uppdateringen har varit väldigt dålig men har inte riktigt veta vad jag ska skriva om då jag inte känner att de är så intressant att läsa om dagarna hela tiden, dessutom har jag haft ganska fullt upp med hästen då man kommer hem sent osv..
 
 
Finaste ponnyn i världen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0