Välkommen Till Min Blogg Igen

Nu har jag startat bloggen igen efter en betydligt längre paus än jag hade väntat mig men men..
 
Jag heter Tess Candemyr och är 15 år. Jag har en egen häst som heter Greytime. Greytime har gått MSVA hoppning och lite dressyr. Jag och Grey har tävlat ett flertal regionala LBer med bra resultat och tränar hemma på LA nivå. Min syster Lisa hade honom innan mig så jag tog över honom nu när hon fyllde 18 och köpte egen storhäst. Vi har hästarna i Rogö stallet som ligger precis vid Riddersberg eller som kanske är mera känt som Tenhults Naturbruks Gymnasium där dom har stallet då vill säga. 
Jag fyllde den 8 juni och tog AM-kort, har precis börjat 9an och ska försöka satsa fullt ut sista året. 
Min familj består av mamma,pappa och min syster. Mina föräldrar är väldigt hästintresserade och väldigt hjälpsamma med saker och ting. Jag och Lisa är väldigt tighta systrar skulle jag beskriva oss som då vi alltid kan prata om allt.
 
Vet egentligen inte riktigt mer vad jag ska säga eftersom ni kommer få reda på de mesta om ni väljer att fortsätta läsa. Kom gärna med förslag och fråga om de är något ni vill veta så ska jag försöka mitt yttersta med att göra en blogg som är så intressant som möjligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför dricker du och dina vänner?

2013-09-11 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0