Dags att börja igen kanske..

Intalar mig själv att varje gång jag skriver ett inlägg så ska jag fortsätta länge.. Men det håller aldrig..
 
För att uppdatera er om litegrann så var jag i Danmark över nyår och firade tillsammans med pojkvän och hans familj. Huset hade inomhuspool så badade gjorde vi en del!
 
Grey ska börja sättas igång lite nu efter han har tagit det lite lugnare under lovet. Tävlingarna börjar väll inte förräns i Februari eller senare för min del..
 
Ni får gärna komma med förslag vad jag kan blogga om, så underlättar det lite för min del!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har din vän Olivia sålt sin ponny?

2014-01-08 @ 15:28:52
Postat av: Anonym

hur är det att ha kille ända i danmark??

Hur länge har ni varit tillsammans

Du är så mogen för din ålder!! Måste bara få säga det :D

2014-01-08 @ 18:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0