Hängslen

Idag så gick jag till skolan och det var väldigt roligt att träffa alla igen, lektionerna var väll inte detsamma men ska försöka ta igen allt jag missat så snabbt jag kan. Skulle egentligen åkt upp till stallet idag, men magen har gjort lite ont och sen skulle Lisa rida idag, så jag hade mest fått stå och frysa. Ska åka upp en dag och borsta på Grey men det får bli en dag vi inte ska vara där så otroligt länge.
 
Hur som helst så är det en sak jag har kollat på så otroligt länge och det är hängslen, men har inte hittat det någonstans. Sen nu kom jag på att det finns en hemsida som heter Nelly.com som har i stort sett allt i klädesväg och genast då hittar jag ett par för 149:- vilket inte är farligt alls. Funderar på att köpa dom, tror det hade varit snyggt, dock skulle jag föredra dom i vitt.
 
Dessa är då svarta med gulddetaljer.
 
 
Vad tycker ni? fult/fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0