Sjuk..

Det enda jag har gjort dessa dagar är att ha suttit vid datorn, druckit flera liter te, halstablett efter halstablett.. Och även försökt sova lite trots smärtan i halsen..
 
Börjar bli ganska trött på detta med att bara sitta hemma, och det jag vill mest av allt nu är att bli frisk igen.. 
Vill få tillbaka alla rutiner igen, som att gå upp tidigt, gå till skolan och träffa kompisarna, till stallet och rida igång Grey ordentligt, börja planera tävlingarna framöver.
 
Inatt är den natten jag sovit mest, men vaknade klockan 5 och somnade inte förräns 8.. Har inte sovit många timmar dessa dygn, så man känner sig otroligt svag. Kan inte heller äta ordentligt då jag inte kan svälja utan att det gör ont.
 
Kvällen spenderas med Niklas i skype, blir så glad av att prata med honom. Nästa gång vi träffas är på sportlovet, så det är en månad kvar ungefär. Men det är värt väntan. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0